20 במאי 2008

היום הייתי יום שלם בת"א,לבד. איזה כייף זה היה,באחת היתה לי פגישה בקינג ג'ורג' ואחריה הלכתי למחתרת (חנות יד שניה),מחוץ לחנות ראיתי גבר מחטט בארגזים ליד הפח,פישפשתי ומצאתי דברים מגניבים....4 מכוניות קטנות ממתכת לנבו,מטחנת קפה ישנה,מדפון עם מגירה קטנה וגביע זכוכית , מחר אני אצלם הכל פשוט אני גמורה מעייפות.
אחר כך הלכתי לשוק בצלאל ,אח השוק האהוב עליי,כמה מציאות בכלום כסף, קניתי וזה (אגרטל ) מהממת ב- 20 ש"ח ושתי שמלות וחצאית לאלומה ב-90 ש"ח,ועוד ....מחר מבטיחה אני אצלם הכל הכל.משם המשכתי לשוק הכרמל וגם שם קניתי כל מיני דברים זולים,איזה כייף,מזה נהנתי. השעה כבר היתה שלוש וחצי בצהריים ולא אכלתי כלום חוץ מהפרוסה של הבוקר אז נכנסתי לנחלת בנימין וישבתי במקום שקוראים לו love het ואכלתי סנדביץ רוסטביף מעולה ושתיתי מן ברד בטעם אבטיח שהם מכינים.טוב משם עמוסה בשקיות ניילון (אוי ואבוי לי) המשכתי לרחוב החשמל לקנות דברים לתכשיטים אבל לצערי כבר לא נשאר לי הרבה כסף,קניתי מעט מאד,כמה שרשראות,סוגרים ועוד כמה דברים קטנים. מזל שקניתי כרטיס הלוך ושוב לרכבת,כי נשארו לי בארנק 10 שקלים!!! ואני לא רוצה להגיד לכם כמה ביזבזתי....
חזרתי הביתה עייפה אך מרוצה....

אין תגובות: