5 ביולי 2008

בזמן האחרון יש לי עניין בסירות/ספינות,לא יודעת מה מושך אותי לכיוון הזה,הסתכלתי בספר שיש לי תמרורים/דניס לין ורשום שם.....
סירה
+סירה יכולה להיות סמל של מסעך הרגשי בחיים.כפי שבית יכול לייצג את הגוף הפיזי שלך,סירה יכולה לייצג את הגוף הרגשי שלך.
+סירה יכולה להיות סימן של מסע בעתות רגשיות.מים בדרך-כלל מייצגים את הרגשות שלך,הסירה יכולה לייצג את האופן בו אתה מתמרן את רגשותייך.האם יש יעד לסירה? אם היא נעה במסלול או שרק נישאת עם הזרם? אם אתה שולט בחיי הרגש שלך או האם עלייך לאחוז בהגה? אם יש יותר מידי אנשים על הסיפון? אם הנווט שתלטן יתר על המידה? אם הסירה במצב טוב או האם היא חלודה? אופנים בהם אתה תופש את הסירה ומסעה יכולים להיות סימנים רבי-עוצמה באשר ליחסך לרגשות שלך.
+סירה יכולה אף להיות סימן של יציאה לחופים רחוקים,נטישה של יציבות היבשה ובחינת מים חדשים בחייך.

....יש בזה המון ממה שעובר עליי,כל כמה זמן יש לי רצון חזק לעזוב את הארץ,ועכשיו זה הזמן הזה,אני חולמת על איטליה,כפר קטן באנגליה,דרום צרפת אוסטרליה וכו'.אפילו קראתי אתמול כתבה בעיתון על אתרי אינטרנט שיש בהם חילופי דירות בכל העולם,ואתה יכול להכניס את הפרטים שלך ולהחליף עם מישהו בית,בכל העולם,מגניב,מתאים לי.רק השאלה אם זה מתאים לשחף.





אין תגובות: