26 בספט׳ 2008

יריד אמנים-מזכרת בתיה
קמנו לבוקר מאד מעונן,כשהגעתי לרחבת המוזיאון קיבלתי מקום תחת כיפת השמיים,התחלתי לחשוש,מה אם יירד גשם???
שחף עזר לי לארגן את השולחן ונסע,אחרי חמש דקות הוא מתקשר אליי ומודיע לי שמערבה לי יורד גשם,כשניתקתי איתו כבר התחיל לטפטף....כיסיתי את הדוכן עם המפה,אבל זה לא היה פתרון לטווח רחוק.למזלי ובאמת שלמזלי ממולי היה מקום אחד פנוי תחת פרגולה,כששאלתי את המארגנת אם אני יכולה להכנס לשם היא אמרה לי שאנשי המוזיאון מציבים שם את השולחן שלהם ואין לי סיכוי,אבל דווקא היתה שם אישה מאד נחמדה שהסכימה לי להכניס את השולחן.מזל גדול נפל בחלקי כי מאחוריי ולידי היו דוכנים שפשוט סגרו והלכו הביתה.בהמשך גם התבהר ויצאה השמש.

הדוכן שלי,על השולחן שרשראות וסיכות,על הסטנד תיקי הקומבניזון.






קרן שביט עושה עבודות קולאג' מדהימות,יש לה סטודיו בביתה במזכרת בתיה,חוץ מקולאג'ים היא גם מעצבת תמונות
לחדרי ילדים,טקסטיל,אקססוריז ופרטי דקורציה.ניתן להגיע אליה לסטודיו בכל יום שישי הראשון בכל חודש במסגרת יוצרים בשישי במזכרת בתיה כמו כן יש לה סדנאות לימוד.הפריטים מושקעים ואפשר לראות בהם את התשומת לב הרבה.
גם הדוכן היה מעוצב להפליא.מקסים.אם מישהו רוצה פרטים לגביה שיכתוב לי.



10 תגובות:

sefi אמר/ה...

וואו, אני לא מאמינה שירד גשם.
הדברים שלך ניראים יפים והדוכן של השני ממש חמוד.

נבו אמר/ה...

תודה.

!Ugly Jewelry אמר/ה...

האביזרים שאת מעצבת מאד יפים ומיוחדים!
מבאס שירד גשם...
איך הלכו המכירות?

נבו אמר/ה...

המכירות ממש לא היו משהו....
כל הזמן חוזרים ואומרים לי שהדברים שאני עושה מאד מיוחדים ומקוריים וזאת מחמאה אבל גם מעצבן,כי נשים רבות נעצרו בדוכן שלי וממש אהבו אבל לא קנו.
כל הזמן אומרים לי שהדברים מתאימים יותר לתל אביב ,הרצליה וכו'.

!Ugly Jewelry אמר/ה...

בעיה מוכרת. מאד מתסכלת.
אנשים יודעים להתפעל בלי סוף אבל לא יודעים להוריד את היד מהארנק ובעיקר לא עבור אומנות ועבודת יד. לדעתי עבודת יד לא מוערכת כראוי.
יכול להיות שבתל אביב היה הולך יותר טוב. יש יותר נשים צעירות עם מודעות אופנתית ורצון להיות יוצאות דופן ולפתח טעם וסגנון אישיים, איזושהי אמירה אופנתית שאביזרים כמו שלך היו עונים עליה.

נבו אמר/ה...

כן,נכון.....
היתה שם מישהי עם דוכן של תכשיטים דיי סטנדרטיים שקנו ממנה לא מעט,היא בעצמה אמרה לי שזה מה שקונים.
זה היה מאד עצוב לשמוע אבל זאת האמת, רוב הנשים דיי סטנדרטיות שלא להגיד משעממות.
מזל שאני לא ביניהן.

!Ugly Jewelry אמר/ה...

רוב הנשים לוקות בתופעת קורבנות האופנה לצערי. וטוב שאת לא כזו. ותמשיכי בדיוק ככה.

karen shavit אמר/ה...

הי מורן,
אחלא בלוג!
התרשמתי ורציתי גם להודות על הפירגון.
גיליתי גם שמעיין, חברה טובה שלי,
היא בת דודה שלך...
אשמח לארח אותך בסטודיו שלי,
במזכרת בתיה,
ביי,
קרן שביט

נבו אמר/ה...

אני אגיע אלייך בקרוב,מעיין סיפרה לי שיש לך בית מושלם.
אני מחכה לבוא ולראות.

karen shavit אמר/ה...

אקבלך בשמחה...