18 בנוב׳ 2008

ה-מגפיים.....
אחרי שוק האקססוריז הייתי צריכה כמה ימי מנוחה הרגשתי כמו בג'ט לג.
אז אתמול נסעתי ל"התאורר" קצת בקניון ברחובות,לא תכננתי לקנות הרבה כי רציתי לנסוע לת"א לבקר כמה חנויות שאני
אוהבת כמו אמה,קאלה וחנויות יד שניה שונות,אבל לא עמדתי בפיתוי.
כבר שנים שאני מחפשת מגף פשוט ויפה.הרבה זמן היו מגפי שפיצים או בוקרים מה שממש לא לטעמי,מה גם שאני לא אוהבת טרנדים ונמנעת מהם כמה שיותר,אמא שלי לימדה אותי להיות חכמה בקנייה ולא לקנות משהו טרנדי שאחרי עונה אחת לא אוכל ללבוש וכך אני שנים מבצעת את הקניות שלי.
את המגפיים קניתי מאלדו והם לא זולים אבל אני בטוחה שאני הולכת לעבור איתם כמה שנים טובות,וזאת החוכמה.
קניתי עוד כמה פריטים והתמונות יבואו בהמשך.
לצערי ת"א תצטרך לחכות.




6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ממש יפות!

נבו אמר/ה...

תודה.
התמונות עושות להם עוול,הם מושלמים.

way2yellow goes active אמר/ה...

ממש יפים.
תתחדשי!

נבו אמר/ה...

תודה תודה.

Standing Ovation אמר/ה...

מאוד יפים ועקב מצויין, תתחדשי :>

נבו אמר/ה...

תודה.
וכן,הם מאד נוחים מעבר ליופיים.