27 בדצמ׳ 2008

המכירה באליעזר בר,במילה אחת היתה-אכזבה!!!

כמעט ולא הגיעו אנשים וזה היה ממש מבאס להיות בת"א,בבר ממש ממש נחמד ואנשים פשוט לא מגיעים.
הייתי בטוחה (למרות שאני למודת ניסיון לא לפתח ציפיות ) שיבואו אנשים יפים,אפילו אם זה לא לקנות,לשם הבילוי,
היציאה מהבית אחרי הימים הגשומים,לשבת בבר ,לשתות משהו,לא ציפיתי שיהיה תור בכניסה אבל שתהיה זרימת אנשים
מפעם לפעם. טוב,החיים הם בית-ספר וגם מהיום הזה למדתי משהו.

גילי יהושוע וטל ארבל.


זאת אני עם השמלה שקניתי מגילי במכירה הקודמת שלנו,יש עליה הדפס של טבלאות שוק ההון בעברית.

פריטים של "עיניים".


גילי יהושוע.

תכשיטים מקוריים ויחודיים של ליזה.Lizart
אני מתה על הראש של הבחורה הזאת.










ברקע הפריטים של טל ארבל ושלי.
תכשיטים של טל ארבל.

מורן יוסף.

הברמן עם צעיף מבד של "עיניים".

3 תגובות:

boiler אמר/ה...

דברים הורסים!

השמלה מהממת עלייך!
מאוד אהבנו את השרשרת והחגורה..

מצטערים לשמוע שזרימת האנשים הייתה חלשה, מקווים להגיע במכירה הבאה!

boiler אמר/ה...

ועוד משהו..

חבל שלא רואים את ההדפס של השמלה, אנחנו עוד סקרנים מהפעם הקודמת שסיפרת שקנית אותה:)

נבו אמר/ה...

תודה,תודה,תודה,כייף לשמוע.
אני אצלם את ההדפס מקרוב ואעלה.