31 באוג׳ 2008

רק שנייה
ביום שישי עשיתי סיבוב של שנייה ברחובות,ביקרתי במציאון של ויצו (רחוב בני משה) ובחנות של שרון
(אקונומיה),
עצרתי גם בשוק של הרוסים,ליד הקניון,אבל לא היו דברים מעניינים,סתם ג'אנק,היה חם והעצירה שם לא היתה מתוכננת ומסתברת כמיותרת.
יצאתי עם שלל נאה למידי,מטרת הנסיעה היתה לקנות קומבניזונים לתיקים ומצאתי כמה גם בויצו וגם אצל שרון אבל חיפשתי ואני עדיין מחפשת קומבניזונים בצבעים חזקים,צהוב,ירוק,סגול כהה,משהו מעניין(נראה לי שאני צריכה לתת גיחה לשוק הפשפשים) מצאתי לרוב בשחור,לבן,שמנת,שהם גם יפים אבל......
על הדרך קניתי את השמלה בויצו בכמה שקלים בודדים,את הג'קטון עם התחרה הצרפתית ב-15 שקלים בלבד,את החולצה/מפה/וילון ב-10 ש"ח.,משרון.







שוק החלפות ברחובות

שוק קח תן- שוק החלפות!
אל תביאו כסף! תביאו רק חפצים שכבר אין לכם מה לעשות איתם, וכמה שיותר חברים(!).

בגדים, מוצרי חשמל, רהיטים, ספרים, עציצים, סרטים ,דיסקים ,צעצועים, כלי מטבח, חפצי נוי, מנורות לבה, וכל מה שעולה על ראשכם!

יום שישי ה5.9.08
9:00-14:00
רחוב הנביאים פינת גיבורי ישראל, רחובות.
(יהיה שילוט מהתחנה המרכזית- מרחק כמה דקות הליכה)

תעבירו הלאה לכמה שיותר אנשים ותבואו בהמונים, ואם בא לכם מותר להביא עוגיות, פירות וכיבודים אחרים.

(וגם כמובן- נשמח לעזרה אז...-)

לפרטים:
הילה 0546798297
אמילי 0509226214

27 באוג׳ 2008

את כל היצירות/אמנות הללו עושה/יוצרת אלסה מורה,אמנית שגרה בארה"ב אך במקור היא מקובה,היא רב כשרונית כמו שאתם רואים ויש עוד בבלוג שלה.לינק.









בית החלומות של שחף ושלי.....
ככה בדיוק שחף רוצה את הבית שלנו,מאבן ועץ,עם בריכה קטנה,טבעית,מן מעיין כזה.......צבעים וחומרים מן הטבע.
אתם חייבים להכנס ולראות את כל התמונות בלינק הבא כי יש המון תמונות של הבית הזה והוא מדהים.





אז הנה הנה אני בא.....



יש....יש....יש....
היום,ידיעות אחרונות,זמנים מודרניים,עמוד 3,אני שם!

26 באוג׳ 2008

בלוג אופנה נוסף שנתקלתי בו היום.לינק.


ספרעלך 2

אירוע שיתוף ספרים

ספרים יד שניה יקרים לכם?נכון שתמיד היו לכם מליון ספרים שלא היה לכם מה לעשות איתם ? תמיד זרקתם אותם מחוץ לבית, ואיזה עובד עירייה מסכן היה צריך לסחוב אותם לפח? לא עוד!יום שישי ה 29/8/08 בין השעות 13:00 ל16:00 בפארק הלאומי רמת גן, רחוב סן מרטין (ליד הטרמפולינות) כולנו ניפגשים עם המון ספרים שאיננו רוצים עוד ופשוט מציעים אותם אחד לשני. מה זאת אומרת? כל מי שלא רוצה משהו מסויים שיביא שמיכה - רצוי ססגונית ונאה :) יפרוש עליה את מרכולתו ומי שרוצה פשוט יקח. ככה גם נעזור אחד לשני וגם ניפטר מהרבה דברים שאנחנו לא רוצים במקום שישכבו על המדף או ימצאו את עצמם בפח.
חשוב להדגיש כי זו אינה מכירה! הדברים ניתנים לאחר ללא תשלום וללא מטרות רווח מתוך כוונות טובות גרידא וכמובן בלי-חרטות (: חשוב לא להביא דברים ולברוח אנחנו לא רוצים לעשות בלאגן פארק :)ספרים שיוותרו יתרמו לספריה העירונית.
אנא העבירו לחברים !לפרטים שי 054-6798-070
שוק הפלסטיק 5

מועדון MESSI, רח' השרון 10, ת"א
יום שישי - 5/9 11:00- 18:00
יום שבת - 6/9- 14:00- 23:00

לינק


טישרט תוצרת הארץ,והם מגניבים.לינק


תכשיטים של button line ,מעצבת ישראלית שיוצרת את כל תכשיטיה מכפתורים.



25 באוג׳ 2008


סדרת הרצאות חדשה תחל ביום שלישי הקרוב בסלון ברלין ב-19:30. חמש הרצאות, חמישה שבועות , כל שבוע- נושא אחר תחת אותה המסגרת.הבלוג מבחינתי איננו עוסק במלבושים נאים. זהו רק תוצר נוסף של תפישה אופנתית שאני מנסה להעביר דרך האתר. בבלוג אני מנסה לתת איזושהי אלטרנטיבה לתפישה האופנתית הרווחת בעולם, ובפרט בארצנו. זוהי תפישה המובלת על ידי חברות האופנה, ועל ידי התקשורת המסקרת אותן. תפישה, שהינה מאוד חד משמעית, חד גונית וחד מימדית: אופנה = טרנד = צריכה. את או אתה אופנתיים יותר ככל שתרכשו יותר בגדים. ככל שמלתחתכם תמות להתפקע כך אתם מלאי שיק. ואני אומרת: אופנה היא אומנות יומיומית, היא יצירתיות והיא בעיקר- האנשים הלובשים אותה.הנרטיב שאני מנסה להוביל כאן, היננו חלק מנרטיב גדול הרבה יותר, לפיו גופים מסחריים מכתיבים לנו את אורח חיינו בברוטאליות. סדרת ההרצאות שנפתחת השבוע תעסוק באספקטים שונים של הנושא הזה.כך למשל, בתמונותיי אני מנסה לתת ביטוי לנוף התל אביבי ביופיו ובעליבותו. לשם כך הנני מחפשת תמיד את אותן פינות נטולות שלטי חוצות, פרסומות או גורדי שחקים. לצערי, המלאכה הזו הולכת ומסתבכת מאחר ומדיניות העירייה מכוונת לקו מאוד ברור; גבוה יותר, מסחרי יותר, ובעיקר- לאנשים עשירים יותר. ההרצאה הראשונה שתיערך ביום ג' בסלון ברלין תעסוק באופן בו תראה תל אביב בעוד 10 שנים בעקבות המדיניות הדורסנית הזו.

24 באוג׳ 2008

יו אני מתה על התמונה הזאת,היא כזאת מושלמת,האמנית היא דליתה והיא עושה גם בובות וגם תכשיטים והכי הכי אני אוהבת את הציורים.תהנו ותכניסו את הבלוג למועדפים,כי היא גדולה.




הרכבה מחפצים שונים נהיה מאד טרנדי,אני חושבת שזה בא גם משפע של דברים שיש לנו וגם מהרצון לקחת פסולת ולהשתמש בה.זאת דוגמא למופת.לינק.



Vintage Dress 20$ at Etsy



התארחנו בסופ"ש בהר ברכה אצל הבני דודים של בעלי,המקום נמצא בשומרון על הר גריזים,נוף מהמם,בתולי,כולם מסביבנו ערבים.
וכמובן שכולם שם דתיים והיינו צריכים להתנהג בהתאם וזה דווקא בכלל לא קשה, דווקא כייף.

א.אין מכוניות שנוסעות אז בשבילנו זה היה כמו ביום כיפור שאפשר ללכת על הכביש.
ב.היינו מזועזעים שהם משתמשים המון בחד פעמי,כל הארוחות,ל20 איש בערך נעשו עם חד פעמי,הצלחות,הסכו"ם,המפיות,מפות וכו' ,הכל הכל חד פעמי לא היו בכלל כלים לשטוף.אמרנו להם שזה מזהם את הסביבה אבל הם אמרו שאין מצב שהם מתחילים לשטוף את כלים.
ג.יש שם משפחה עם שלישייה ורביעייה ועוד שני ילדים,משהו כזה אל תתפסו במילה על המספרים המדויקים.
ד.ביום שבת הגיעה אמבולנס ולקח יולדת.(לא נראה לי שזה כ"כ מוזר שם עם הכמויות של הילדים).
ה.ידעתם שדתיים חותכים נייר טואלט לכבוד השבת?? כי אסור לחתוך בשבת!! (אני זרקתי את הזבל שלי לתוך השקית עם הנייר טואלט החתוך,פאדיחות!!)
ו.הם סיפרו לנו שיש המון אנשים שרוצים לבנות שם בתים אבל המדינה לא מאשרת להם כי הם פוחדים מריבוי מטורף,אז מה שהם עושים זה לבנות קומה שנייה מעל הבית ולהשכיר.
ז.ישנו בבית של אנשים שנסעו לסופ"ש למשפחה,זה נהוג שם.
ח.אין להם טלוויזיה אבל יש להם מחשב שהם רואים בו הכל,הם אפילו מעבירים סדרות אחד לשני בדיסק קון קי.
ט.הם עושים יין משובח,שמפיל אותך אחרי שלושה שלוקים.
י.לקחתי את הדברים שלי להראות להן והן ממש אהבו,אפילו קנו ממני תיק ושרשרת,הן הציעו לי לעשות מטפחות לדתיות ואמרו שהן תמכרנה לי הכל.אה,וגם יש הזמנה לתיק קומבניזון.
טוב נראה לי שזהו,סך הכל הם האנשים הכי מקסימים בעולם ואנחנו מאד אוהבים להיות איתם,אנחנו שואבים מהם אינפורמציה על ה"עולם" שלהם והם מקבלים אינפורמציה על ה"עולם" שלנו.






התמונות לקוחות מהאינטרנט

היינו בגן שעשועים הזה.




שלא תחשבו שאני נחה לי ,אז הנה לפניכם העבודות החדשות וכפי שאתם רואים זה לחורף,אתמול ראיתי חצבים(חצב=מבשר הסתיו) אז כנראה שהוא לא כ"כ רחוק.
כרגיל התמונות מתבלגנות לי אז סליחה מראש.