15 במרץ 2009

מההההה.....
בכל יום שבת אנחנו יוצאים לטבע,השבת החלטנו לצאת לטיול חורפי בים אך כשיצאנו מהבית פגשנו
את השכן שלנו שאמר שהם נוסעים לתל צפית שנמצא בסמוך ליער חרובית,יער שאהוב עלינו מאד,
אז הצטרפנו אליהם, משום מה היינו שם עד היום רק פעם אחת.....מה לא מצאנו שם,סוסים,פרות,גמל,חמור,
תרנגולות וכמובן עזים וכבשים,הילדים מאד נהנו,נבו עשה טיול על החמור,התארחנו אצל הבדוואים והם
בהכנסת אורחים נימוסית הכינו לנו תה צמחים שהגיע בדיוק בזמן כי היה קר וירד גשם,
חווית שבת מיוחדת,מומלץ בחום.

האאוטפיט כולל:
חולצה אפורה שנקנתה בשוק מעצבים למען סיוע לנפגעות מינית.
חצאית:אשת חייל
כפכפים:שלומית סלוין

עוד תמונות מהטיול בהמשך.....












8 תגובות:

karen shavit אמר/ה...

אטהבת את הכבכבים...

נבו אמר/ה...

לקח לי כמה שניות להבין מה כתבת...

אוהבת את הכבכבים,למי שכמוני מנסה.

תודה תודה,אני רוצה אותם בעוד צבעים,כ"כ נוחים.

אנונימי אמר/ה...

אני לא יודעת אם לזה כיוונת אבל את נראית כמו רועת צאן

נבו אמר/ה...

אני מבינה שזה אמור להעליב אבל דווקא זה מצחיק אותי כי המקום הזה,תל צפית, הוא מקום מושלם וכשהיינו שם אמרתי לשחף שהייתי מתה להשאר לגור שם וכן,אולי גם לרעות את הצאן,למה לא???

פוסט הבא עם התמונות...

אנונימי אמר/ה...

לא, זה בכלל לא אמור היה להעליב. פשוט זה מקסים שאת נראית כמו רועת צאן בין העיזים. הלבוש שלך ממש מתאים לאוירה למרות שכתבת שלא התכוונת להגיע לשם.

נבו אמר/ה...

אוקיי,תודה.

Zohar אמר/ה...

חוץ מזה שאני מאוד אוהבת את האאוט-פיט אני חייבת לומר שממש יפה לך פוני! תחזירי!

נבו אמר/ה...

תודה על הפירגון,אני אקח את זה לתשומת ליבי.