17 במאי 2009

סופ"ש בכורזים
אני כל-כך אוהבת את הצפון,כל טיול לשם גורם לי לרצות לעבור לשם,בסופ"ש האחרון היינו בצימרים במושב
כורזים,צפונית לכנרת,שנקראים בקצה הכנרת ומאד מאד מומלצים,חדרים יפים,נוף מושלם שצופה לכנרת ולהרי הגליל
ואיך נבו אמר כשהגענו לשם "שקט ושלווה ושומעים את הציפורים מצייצות",יש להם ג'קוזי ספא שפועל 24 שעות,אז הילדים
השתמשו בו כבריכה בבוקר ואנחנו בערב/לילה.
הכי נהנתי להתעורר בבקרים לפני כולם בשש,שש וחצי ולרדת להסתכל,לחפש חיות (ראיתי תנים,שפני סלע וצב)
לנשום את האוויר וכמובן לסרוג,אני סורגת עכשיו את האפודה הראשונה שלי אבל זה כבר אספר בפעם אחרת.
ביום הראשון לפני שהגענו לצימרים עצרנו בכנרת,לטבול.עצרנו , אחרי חיפושים של איזה שעתיים
בחוף אמנון שהיה ריק מאדם עם גישה למים ומוצל.
ביום השני רצינו לנסוע לנחל עמוד לעשות טיול רגלי בתוך הנחל אבל המארחת שלנו אמרה שאין שם מים,כמה עצוב,
אז נסענו לנחל מג'רסה שהיה מקסים ומתאים לילדים,רובו היה רדוד לרבות קטעים קצרים של מים עמוקים,ראינו דגים וסרטנים
והילדים היו מאושרים,קינחנו בגלידה וחזרנו לצימר.
ביום השלישי,בשבת נשארנו בצימרים,עשינו לילדים בריכה,נחנו,הילדים ראו סרט וזהו בערב כבר היינו בדרך חזרה
הביתה.
היה נחמד,עכשיו אני רוצה לעבור דירה כמו בכל פעם שאני נוסעת לצפון.