6 במאי 2009

New Blog Come To Town
אני מזמינה אתכם לבלוג החדש של מעצבת הנעליים מיכל מילר שמתפקד כאתר ובו מוצגות כל הנעליים
שעיצבה מחורף 2007/08 ועד היום.
את מיכל הכרתי בשוק האקססוריז,מאד אהבתי את המגף שלה שבתמונה בצבע חום (מאד מאד קשה לי למצוא מגף
שאני אוהבת ובמחיר שפוי) מדדתי והתאהבתי אך לא היה עליי מספיק מזומנים כדי לקנות אותו (800 ש"ח,יקר אבל כשאני נדלקת על משהו חבל לכולם על הזמן) לקחתי ממנה כרטיס ביקור,יצרתי איתה קשר וערב אחד נסעתי עם שחף והילדים לסטודיו שלה שנמצא ברחוב סלמה,לא היתה את המידה שלי אז שילמתי לה והיא שלחה לי בדואר...המגפיים הגיעו אחרי כמה ימים,
כולי נרגשת,מדדתי אותם אבל הם לא ישבו עליי כמו שצריך,אני אוהבת שהמגף צמוד לרגל בחלקו העליון ואלו היו רופפים,לא
כמו המגפיים שמדדתי בשוק.
מאוכזבת, התקשרתי והסברתי לה,היא היתה מאד נחמדה והסכימה לבטל את העסקה.

היא עושה מכירה קיצית בסופ"ש הקרוב
10-20% הנחה על דגמי הקיץ החדשים.
40-70% הנחה על עודפים מעונות קודמות.


ביום שישי בין השעות 11:00-17:00
שבת בין השעות 11:00-19:00
בביתה, רחוב בלוך 31 דירה 4 ת"א

לפרטים 052.2446477






אין תגובות: