15 ביולי 2009

תצוגת אופנה של בוגרי ויצו חיפה

אתמול הוזמנתי עם עוד כמה בלוגריות

(ספי-way too yellow,שלי -אוסף פרטי,יעל סלומה-ההולך ברחובות) לתצוגת אופנה

של בוגרי ויצו חיפה שהתקיים בהאנגר 11 בת”א.

קודם אספר לכם שמזה התרגשתי לכבוד הארוע,זאת פעם ראשונה שמזמינים אותי

לארוע שכזה ועוד נתנו לנו את המקומות הטובים ביותר ב front row מול המסלול בשורת העיתונאים.

טוב הגעתי להאנגר והתבקשתי להתקשר לעדי רבינוביץ (שהייתי בטוחה שמדובר בבחורה והסתבר שזה

בחור) לקבלת הכרטיס שכלל גם חוברת תוכנייה+קטלוג,הרגשתי מינימום אנה ווינטור.

מייד אחריי הגיעה שלי ויחד נכנסנו לאולם,שם פגשנו את יעל המקסימה ולאחר מכן גם ספי הצטרפה,

התיישבנו,פטפטנו וחיכינו…..

התצוגה החלה בחלק הראשון שכלל עבודות של סטודנטים שנה ב’ וג’,מה שהיה אהוב עליי ביותר

הייתה התצוגה של הסריגים:שמלות,מכנסיים ועוד בגזרות שונות,סרוגות ביד כמובן ,מצמר או בד,

מאד התפעלתי מהאין סוף של היצירה/מחשבה שטמונה בסריגה.

כמו שרובכם יודעים אני סורגת ועל כן המשיכה שלי לעניין.

משאר התצוגה קצת התאכזבתי,לא היה איזה משהו חדשני שלא ראיתי,הרבה דברים חזרו על עצמם,

אישית הייתה הרגשה של חיקויים מפרוייקט מסלול האמריקאי עונה 5,לא מרגש במיוחד,טוב אני אתוודה

שאני תמיד באה עם ציפיות גבוהות מידי לכל מקום (מן תכונת אופי גרועה כזאת) ומתאכזבת.

בכל זאת משהו אהבתי ואלה שתי קולקציות,אחת של יעל גינזבורסקי-מקק שיק שהשתמשה ב p.v.c ויצרה

בדים קשיחים ממנו ולזה הוסיפה בדים רכים כמו:צמר,שיפון,תחרה וכו’…הצבעים הורכבו משחור,לבן ואפור

עם נגיעות של כתום פלסטיקי שקוף.הקולקצייה השנייה הייתה של רעות פדידה-הרצון להיות בארץ הרזון שכללה

קומבניזונים,תחרות,סאטן וכותנה שהיא פירקה ,חיברה והוסיפה מחדש,אהבתי אבל למען האמת גם פה היה עומס

כמו בהרבה מהקולקציות.

יאמר לזכותה של רעות זורע שבקולקציית הקרקס שלה היא כמעט היחידה שבנתה קולקצייה אחידה,מה שהיה חסר

ברוב הקולקציות.

*חשוב לי לומר, אני לא מבקרת אופנה ומה שרשמתי זה הכל מהבטן.

מקק שיק

יעל גינזבורסקי-מקק שיק

רעות פדידה

רעות פדידה-הרצון להיות בארץ הרזון

*תודה רבה לבלינק:שרית עמר ועדי רבינוביץ.

6 תגובות:

Tal אמר/ה...

אוף!!
עכשיו אני אפילו יותר מתבאסת שלא באתי לתצוגה!
(היה לי כרטיס ולא היו לי כוחות להשאר בת"א אחרי עבודה!) אוף!!
האמת שראיתי גם את הסיקור של ואללה אופנה וזה באמת לא היה נראה היסטרי, אבל נראה לי שלפגוש אתכן היה החלק המעניין יותר... :)

Standing Ovation אמר/ה...

נשמע באמת מרגש, גם אם בסוף העיצובים לא הרשימו במיוחד :)

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפירגונים. היה כיף לראות אותך וטוב שבאת.
(פעם הבאה אני אשלח מייל עם הסימן של ההוא מהשירותים)

נבו אמר/ה...

פטיט לולו-באמת חבל שלא באת,היה נחמד להכיר.
standing ovation-היה מרגש.אותי.
עדי-מקווה שנתראה עוד הרבה.

אוסף פרטי אמר/ה...

אני מצטרפת לרשמים מהתצוגה - גם אני לא התרשמתי במיוחד..
העיקר שנפגשנו, זה מה שהיה הכי כיף :)

נבו אמר/ה...

שלי מקווה שבפעם הבאה יזמינו אותנו לתצוגה של שנקר.... :)
היה באמת כייף להפגש ומזל שלא חיכיתן איתי עוד כי הם הגיעו ממש מאוחר.