30 בדצמ׳ 2009

My New Baby

אחח…סוף סוף קיבלתי את הפלאפון החדש שלי,

חיכיתי לו כ"כ הרבה זמן.הייתי תקועה עם הפלאפון הישן

בגלל התחייבות ל-3 שנים,איזו שטות.

הבייבי החדש שלי ורוד עם מסך מגע,מוסיקה,מצלמה איכותית,יה בייבי.

היום הורדתי קליפים של ליידי גאגא,שומרי מסך,רינגטונים,אין אין,עולם

חדש.התמונות כמובן צולמו בפלאפון,תראו איזו איכות,אני אמא גאה.

ועכשיו לנושא אחר לגמרי…מזה כשנתיים בערך שאני מידה  36 במכנסיים אבל משום מה

היה לי איזשהו פחד לקנות מידה קטנה שמא אעלה שוב במשקל ואתקע עם המכנסיים

הקטנים,אז בשבוע שעבר עברתי רשמית, קניתי ג'ינס שיושב עליי כמו שג'ינס

צריך לשבת ועכשיו אבוי לי ואבוי לבעלי אני רוצה מיליון ג'ינסים חדשים!!!

 

Photo0006

Photo0007

Photo0008

Photo0019

אאוטפיט:

ג'ינס+חולצה+קרדיגן (הסרט לראש היה במקור החגורה של הקרדיגן)-פוקס

קלאץ'-זארה

נעליים-פול אנד בר

2 תגובות:

Zohar אמר/ה...

אני אוהבת את שילוב הצבעים :) ורוד עם מן ירקרק-כחלחל זה תמיד נחמד! תתחדשי על הפלאפון.

karen shavit אמר/ה...

איזה יופי... מברוק על הטלפון ובמיוחד על המצלמה...
אני מבינה שהאאוטפיט מותאם למכשיר החדש... שאפו.
גם אני התחדשתי אתמול במכשיר חדש של נוקיה עם מצלמה חדשה,
גם כן לאחר 3 שנים.
שיהיה סופ"ש נפלא,
נשיקות,
קרן