18 בדצמ׳ 2009

To Do Or Not To Do?

מאד התלבטתי אם להעלות את התמונה ,אני ממש לא אוהבת

אותה,גם בגלל הפרצוף שיצא לי וגם המגף החתוך אבל מה

ששכנע אותי היה האאוטפיט שאני כ"כ אוהבת.

התלבשתי ככה לארוחת ערב בשישי שעבר וחמי החליט שהוא

רוצה לצלם אותי,במקום להעביר את המצלמה לידי שחף,בעלי

(שבצילום גם לא כזה אלוף).

אז זהו סיפור חיי,אף אחד מסביבי לא יודע לצלם

מלבד הילד שלי,שמצלם יפה אבל יש גבול למה שהוא מסוגל,

בכל זאת ילד בן 5.

אני אנצל את הבמה לבקש: אם יש צלמת שמעוניינת לצלם אותי

מאזור גדרה,אשמח מאד.

ובכל זאת……את השמלת צמר והחגורה קניתי בסוף החורף הקודם

ממנגו עודפים ואני כ"כ מרוצה מהקנייה הזאת,יצאתי עם כמה שקיות

מלאות בכל טוב במחירים מגוחכים.

 

נוב'-דצמ' 09 101 

צעיף:"עיניים" לנועה וידר

שרשרת:דיווה

שמלה:מנגו עודפים

חגורה:מנגו עודפים

מגפיים:אלדו

4 תגובות:

!Ugly Jewelry אמר/ה...

הי מותק,
בעיניי זו דוקא תמונה מיוחדת ומגניבה! האאוטפיט כמובן מקסים , את נראית שיגעון ומה הפלא שחמך רצה להנציח את הרגע? ;-)

sefi אמר/ה...

האאוטפיט שלך מאוד יפה. אהבתי את השילוב של השמלה עם אקססוריז חומים וצעיף אפור. רק אני הייתי לובשת תא זה ללא החולצה מתחת. לדעתי זה עושה את הכל לפשוט יותר.

נבו אמר/ה...

אדית תודה.
הוא לא רצה להנציח את הרגע,אני רציתי.ביקשתי משחף שיצלם אותי וחמי רצה להתפקד על המצלמה.

ספי-גם הצעיף חום אולי בתמונה זה נראה אפור...אם לא הייתי לובשת כלום מתחת הייתי קופאת מקור,בגדרה קר גם כי אנחנו מוקפים שטחים פתוחים וגם אנחנו מקבלים את הבריזות של הים.

אנונימי אמר/ה...

אחלה לוק.
התמונה באמת לא באה בול
אני יודע לצלם לא רע, בוגר בצלאל אז אולי למדתי שם משהו (על אף שלא למדתי צילום)
מצאתי הבלוג ממש במקרה, מה יש עוד אנשים שעוסקים בסטיילינג בגדרה?!

בקיצור מוזמנת ליצור קשר

רז
0544488060