14 בינו׳ 2010

חגיגות יום הולדתי-חלק א'

השנה כשתכננתי את יום הולדתי,רציתי לעשות משהו אחר,
כל שנה אני נוסעת לשוק הפשפשים ואוכלת ב"פועה".השנה
רציתי לנסוע לירושלים,להסתובב בעיר העתיקה,בשוק מחנה
יהודה וכו'…
ככל שהתקרב התאריך המיוחל היה לי יותר ויותר קשה לוותר
על ת"א,אז החלטתי ללכת על מה שעושה  לי הכי טוב,
הכנתי רשימת חנויות מומלצות  ולפיכך ארגנתי מסלול,
מתחילים בשוק הפשפשים,נוסעים לדיזינגוף (היו לי נעליים
בתיקון אצל קאלה)+שוק העתיקות כי זה היה ביום שלישי ולסיום מתחם בזל
כי מאד רציתי להגיע לחנות של אלומה קליין.
הגענו בבוקר לפשפשים ולא יצאנו משם,בראשונה עשינו סיבוב בדוכנים
של כל הפיצ'פקס וקנינו לילדים מתנות,לנבו ספינת מפרשיות קטנה ולאלומה בובת
מיני מאוס קטנה,משם עלינו לרחוב רבי נחמן ושם מצאתי את שאהבה נפשי,
גן עדן לאוהבי וינטאג',החנות של זיוה.קניתי שמלות,מטפחות והאוצר הכי
שווה,ילקוט אדום של פעם.בעודי מפשפשת שם בהיי,שחף אומר לי שנראה לו
שהוא ראה את קרן(שביט),לא האמנתי.התקשרתי אלייה והיא באמת הייתה ברחוב
מקביל לנו.מאושרות התחבקנו והתנשקנו והיא כיבדה אותי בכמה צילומים שאחד
 מהם מופיע בבלוג שלה.

Photo0054 
Photo0056
                                         החנות של זיוה

Photo0051
                                            פלשתינה

Photo0057
         "נקודות חן"-הארון הזה נכנס לליבי ולא מצליח לצאת.

Photo0047 
Photo0048
                                             דוכנים
*התמונות צולמו בנייד

אין תגובות: