13 במרץ 2010

דגני בוקר
יום אחד הגעתי הבייתה וחיכתה לי הודעה על דואר רשום
שמחכה לי בסניף המקומי.למחרת שעטתי לסניף ושם חיכתה
לי חבילה ענקית.כל האנשים מסביב הסתכלו עליי בקנאה ובחור
אחד אמר:"וואוו איזו חבילה,איזה כייף לך"…..
הגעתי הבייתה,פתחתי (ראו תמונה שנייה) והיו בפנים שתי קופסאות של
דגנים עם פירות אדומים(תות,חמוציות,פטל),חבילה של חטיפי דגנים בתוספת
משמש וחבילה של חטיפי דגנים בתוספת חמוציות.טעמתי את חטיף החמוציות
ויש להודות שהיה מתקתק וחמוץ במידה,הבן שלי לעומת זאת אהב את חטיף המשמש
(אני לא טעמתי).למחרת פתחתי את קופסת הדגנים והדגנים עצמם היו מאד
מאד טעימים אבל הפירות מאד מאד חמוצים,ככה ששמנו בצד את הפירות ואכלנו
רק את הקורנפלקס.כל ערב ישבתי עם קערית וזללתי.יש לציין שאכלנו ללא חלב.
אני חייבת להודות שהייתי סקפטית בהתחלה וחשבתי שהנה זאת תהיה פעם ראשונה
שאאלץ לכתוב משהו לא טוב על מוצרים שקיבלתי אבל הם באמת היו טעימים!
אני נותנת 4.5 יהלומים מתוך 5.

  ____ _____ wellness ____ ______ ______ __ ____

P1000424

5 תגובות:

Zohar אמר/ה...

מקומבנת משהו

נבו אמר/ה...

אני יודעת?!מידי פעם אני מקבלת הפתעות בדואר.

נבו אמר/ה...

אוי את הדברים הכי חשובים שכחתי לציין:
1.המותג הוא Life של סופר פארם.
2.תודה ליח"צ עידן פרג'ון לשלום תל אביב.

Dana אמר/ה...

ממש ברכה בודקת!
:)
אפשר ביקורת בונה? אני חושבת שאת קולית ומעניינת. לדעתי כישורי הסטיילינג שלך הם בדרגה אחת מעל כל החרטטניות שבארץ... כשגיליתי את הבלוג שלך ישבתי וקראתי את כל הפוסטים בשקיקה...
אני שמחה שהיה לכם טעים והכל ... וזה אחלה שאת מקבל גרנולה במתנה אבל הפוסט הזה ביאס אותי טיחו!

נבו אמר/ה...

קודם כל תודה על המחמאות.בדרך כלל אני מקבלת כאלו ברחוב ולא בכתוב.

בקשר לפוסט,אני מסננת הרבה מהמוצרים שמוצעים לי אבל מכיוון שאנחנו אוכלים המון קורנפלקס לסוגיו,אמרתי יאללה ננסה.

סורי שהתבאסת אבל אני נאמנה רק לעצמי.