3 במאי 2010

Waiting for train
Photo0151
Photo0150
זאת השמלה השנייה שקניתי במכירה האביבית שעשינו קרן,זהר ואני,היא כחולה עם
פרחים בצבע אדום ותכלת.בתווית רשום עליה איילת בעיצוב נעה ארבר,מישהו מכיר?
ועכשיו אספר לכם על הכפכפים הנצחיים שלי,הם כבר כמעט היו בדרך לפח אבל אני
לא מסוגלת לעשות זאת,לפחות לא עד שיהיו לי חדשות.הייתי אמורה היום לנסוע
לת"א ולחפש לי חדשות אך בסוף עשיתי רק גיחונת קטנטונת לקאלה וחזרתי הבייתה.
Photo0145 
Photo0147
Photo0140
ביום שבת האחרונה נסענו לתחנת הרכבת הישנה בטל שחר,כ"כ שמחנו
לראות שהיא תחומה וסגורה לרגל שיפוץ ושחזור.מרגש אותי לדעת שלמישהו
איכפת.
Photo0149
Photo0148
שמלה-"רק שנייה" גדרה
כפכפים-שלומית סלוין
שרשרת-לא זוכרת

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מחפשת פה כפכפים כאלה ונואשתי יש מצב שאת מוצאת לי זוג ונעשה מישלוחה?????? דברי איתי אם כן
המיקום לצילום מושלם והשימלה מתוקה מתוקה