6 ביוני 2010

 

נו,שיהיה….

P1010299

 P1010300

P1010300 

לק כתום

P1010316

צבע השרשרת נראה כתום בתמונות אך במציאות הוא ורוד

P1010309

כפכפי גומי פפיון

שבוע שעבר הלכתי לקנות בגד ים,לצערי הרב לא יכולתי לנסוע לת"א אז נאלצתי

להסתפק בבגד ים של רשת כזו או אחרת.עשיתי סיבוב  בקניון ויצאתי בידיים ריקות,

התחלתי להילחץ,השעה הייתה שבע בערב ואני הייתי חייבת למצוא משהו כי יצאנו

לסופ"ש שכלל טבילה בכנרת ולא רציתי את הבגד ים הישן.יצאתי מהקניון ונסעתי

לבילו סנטר וגם שם לא מצאתי כלום,ברגע האחרון החלטתי להכנס לגולף אנד קו

למרות שכבר ביקרתי בחנות בקניון וידיי לא העלו דבר.במחלקת ההלבשה התחתונה

בגולף חיכתה (רק) לי אישה מבוגרת,סבלנית,חייכנית,נעימה וחמודה,דבר נדיר למצוא

בשעת סגירה ואכן מצאתי בגד ים נחמד,האמת לא הייתי קונה אותו בנסיבות אחרות

אבל לא הייתה לי ברירה.החלק העליון בצבעים אדום,לבן,כחול,מגניב אבל החלק התחתון

בצבע כחול,לא מי יודע מה.לא מאמינה שיהיו תמונות,תפעילו את הדימיון.

בנוסף לבגד ים מצאתי את החצאית שבתמונות שעלתה לי 50 ש"ח,איזה מחיר שווה?!

 

חולצה-סקופ

חצאית-אינטימה

שרשרת-תמרה

כפכפים-יהלום

3 תגובות:

tomenachem אמר/ה...

אהבתי את החצאית,
אני רצה לאינטימה.
והשרשרת כלכך מיוחד ומעניינת בעיקר..
איפה יש חנות או חנויות של תמרה?

נבו אמר/ה...

תמרה מעצבת מקורית ומיוחדת,אני מאד אוהבת אותה.
החנות נמצאת ברח' רבי פנחס 16 שוק הפשפשים,יש מספר חנויות שמוכרות את האקססוריז שלה,את יכולה למצוא אותה בפייס ולשאול איפה.

אנונימי אמר/ה...

איפה זה יהלום?? אחלה נעליים...