17 ביוני 2010

איך הדברים צריכים להיות…..

כשקרן עושה משהו,היא לא סתם עושה משהו,היא מפיקה אותו עד לפרט הכי קטן והכי אסתטי כיאה למפיקת ארועים
לשעבר.כשהגעתי למקום לקח לי כמה דקות להכיל את כל הצבעוניות,החן,הסידור וארגון המקום.בעיקרון הלוקיישן
הוא הנגרייה של שרון שהיא אישה מיוחדת במינה,אישה שהשקט שלה עוצמתי,מלא ביטחון,קורן לכל עבר.
וקרן יודעת לזהות אנשים חזקים מקילומטרים.טוב, זה שששרון נכנעה לעשות את המסיבת יומולדת בנגרייה שלה לא
אומר שהיא חלשה זה בגלל שקרן יודעת ללחוץ טוב טוב בנקודות החלשות שלך…..

  



 
אלה הן רק תמונות האווירה,שתקלטו כמה יפה זה היה (בהמשך יגיעו תמונות של השמחה והצהלה).
 
המשוגעת(קרן,את יודעת שאני מתה עלייך אבל את משוגעת) נסעה לרשפון לקנות איזה 200 נרות ולשוק הפשפשים
להוסיף סכו"ם מכסף לאוסף שלה(כי מה שהיה לה בבית לא הספיק לכל הבנות) והכינה שקיות הפתעה עם ממתקים
ובפנים סיכת דש פרי עיצובה.

 
הכרית עם הפרחים התכלתיים והורדרדים בעיצובה.


היא קנתה  קאפקייקס כמספר גילה ועל כל אחד שמה נר (תמונות של הכיבוי יגיעו בהמשך)…..

 


כמו שקשה היה להכיל את הכל,כך גם לא נותר לי אלא להעלות את הארוע בכמה פוסטים  כדי להקל על הקוראים.
על התמונות אחראית כמובן נעמי שצילמה אותי בפוסט הקודם.
קרן את משהו,אין דברים כאלה,לאב יו!!!

2 תגובות:

morana אמר/ה...

פוסט מקסים. קייצי וקליל. מדהים.

karen shavit אמר/ה...

לאב יו טו בייבי...
הייתי נורא יפה!