23 ביוני 2010

סיכת דש מגניבה

בסיומה של היומולדת של קרן,שלחה אותנו קרן לבחור לנו שקית הפתעה.בגלל שידעתי מראש

שטמונה שם הפתעה,היה לי חשוב למצוא את הסיכה המיועדת לי.

 

 

אחרי פשפוש מהיר מצאתי את הסיכה הורודה החמודה הזאת.

 

כל השבוע ניסיתי למצוא אאוטפיטים מתאימים אך בגלל אילוציי העבודה (צנוע וענו) לא הצלחתי למצוא

משהו ראוי וכך חלפו להם הימים עד שביום שישי יכולתי לענוד אותה בגאון.במקרה או שלא במקרה

נפגשנו באותו יום קרן ואני כדי להתקשקש וכמו בכל מפגש שלנו גם זה הסתיים בצילומים.

 

מאחור יש פפיון,קשה לראות.המעקה מסתיר.

נגה הקטנה שבינתיים,בזמן שלא ראיתי אותה הספיקה לגדול ולהתעגל.

 

שמלה-גריפ (עונה שעברה)

כפכפים-יהלום

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מקסים שקית שווה!!!

photo.fashion.passion אמר/ה...

כיף שיש חברה כמו קרן, שמפנקת את החברות שלה בדברים כל כך שווים!!!
ורוד פוקסיה זה צבע שקשה לי ללכת איתו, אבל פתאום כשאני רואה את התמונות שלך, ממש נהיה לי חשק!
שרונה

אנונימי אמר/ה...

ממש התרגשתי למצוא תמונה של נגה וזה ממש עורר את געגועי...
עדה