7 ביולי 2010

לילה לבן שלי

את הלילה הלבן שלנו התחלנו שחף ואני במתחם התחנה.הגענו ב 22:00 בלי פקקים ובלי בלאגן
כמובטח ואפילו מצאנו חנייה ממש קרובה למתחם,אפשר להגיד שכבר מהתחלה הרגשנו שהדברים
זורמים לטובתנו.
P1010523
P1010524 
נכנסנו למתחם והדוכן הראשון שקלטנו היה של קרמבו שעושים חיות בהרכבה עצמית מקרטון,שחף היה
הראשון לקלוט ולומר לי:"תראי צבי"…. הסיפור הוא שכבר משהו כמו חצי שנה אני מחפשת פוחלץ של
צבי/אייל ולא מוצאת ולפני כחודש כשהיינו בביקור ב"יער האיילים" במושב אודם,בצפון נאמר לי שהתענוג
עולה מאד יקר,בעצם שם שאלתי על קרניים ולא על פוחלץ אבל בקיצור אתם מבינים שהאייל הזה הוא סוג
של התגשמות וברור לכם שישר חטפתי אותו.תודה קרמבויים.
P1010525
P1010526
המשכנו לנו להנאתנו ופגשנו את המדוזות הצבעוניות שאני מפנטזת על קלאץ' או ארנק שלהן ויום
אחד זה יקרה והיה לי נחמד מאד להכיר אישית ולשוחח.יחי המדוזות…
P1010527
P1010528
שחף אהב את הארנקים של neutra העשויים מפנימיות של צמיגים,אני נמשכתי יותר לתיקים שלהם.
P1010530
וגם מוצרים לבית שעושות השתיים,עינת וענת לבייסיק ממושב אודים,הדוכן היה מעוצב להפליא.מומלץ
גם לשוטט באתר שלהן.
P1010536
P1010537
תמונות גרועות (יש עוד הרבה) ששחף ניסה לצלם אבל אף פעם לא מצליח והכי מצחיק זה שהוא אומר
שהוא יודע לצלם טוב.שיהיה…
ממתחם התחנה,אחרי ארוחה מעולה ב"איטלקיה הקטנה" המשכנו לשוק הפשפשים שהרגיש כמו חו"ל:
רחובות עמוסים באנשים יפים,דוכנים,גרילנדות…
אח איך אני מחכה לשנה הבאה…

קומבניזון ורוד שנלבש כחצאית-שוק הפשפשים
גופייה-גופיית סבא ששידרגתי
נעליים-זארה

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

נראה שמאוד נהנתם כרגיל הבאת סיקרת ועינינת עם דברים יפים והכי חשוב התלבשת גורג'ססססססססססססססססס אוהבת אותך נשיקות