10 באוג׳ 2010

קאנטרי קוטג' מנקודת מבטי

אתם יודעים שבתחילת דרכו של הבלוג קראתי לו מנקודת מבטי?  השם לא התחבר לי כ"כ והחלטתי לקרוא
לו על שמי ואני שמחה על כך.טוב,נעבור במעבר חד לפוסט שלשמו התכנסנו היום,יריד הקולאג' סייל.
הגיעו כ- 2500 איש וכמו שנתנאלה אמרה אם היו טמפרטורות הגיוניות יותר היו  מגיעים הרבה יותר מבקרים
או יותר נכון מבקרות.
P1010947
את הפוסט הראשון אני מקדישה לדוכן הצבעוני של קרן שכן הייתי שם לעזרתה ואת רוב הזמן ביליתי בו.על אף
שהיה מעייף לפעמים,נהנתי מכל רגע.נהנתי לראות נשים עונדות תכשיטים,מתנסות לראשונה בחייהן בקשת או
עגילים.לראות ילדות,אמהות עם תינוק בן יומו (בחיי הייתה אמא לילד בן שבוע) וסבתות שלכולן מכנה משותף
האהבה לאקססוריז.
P1010948  
P1010949
P1010951
P1010953
P1010954

P1010955
P1010956
P1010957
P1010968
זאת הזדמנות בשבילי להגיד תודה ושהיה נהדר לפגוש את כל הקוראות המפרגנות,את כל המחייכות והמהנהות
בראשן כסימן ל"אני קוראת/מכירה/אוהבת".אני אספר לכם שלרגע קט נבהלתי מכמות הנשים שמכירות אותי
ואני לא מכירה אף אחת.אני רוצה להגיד תודה לאלו שאמרו שהבלוג הוא הבוקר טוב שלהן,לאלו שהתלוננו
שאין מספיק פוסטים, לאלו ששאלו למה לא הבאתי דברים שלי למכירה,לאלו שהחמיאו על היותי "דוגמנית"
אמיתית ולאלו שפשוט אהבו.איזה כייף לפגוש אתכן מידי פעם ולראות גם אתכן בתלת מימד.
ותודה ענקית לקרן ונתנאלה שגרמו ליריד הזה לקרות,תאמינו לי השפן של אנרג'ייזר קטן ואיטי לעומתכן.
אוהבת.

3 תגובות:

morana אמר/ה...

בובה! את מלכה!

רחלי אמר/ה...

היה כיף לפגוש אותך ואת קרן :-)

karen shavit אמר/ה...

בוביק, תודה רבה לך,
לא הייתי עושה את זה בלעדיך...
אוהבת,
נשיקות,
קרן