23 בספט׳ 2010

וזה מה שלבשתי…

P1020683 
P1020688
P1020680 
 P1020686
P1020673
*זה האאוטפיט שלבשתי כשביקרתי אצל רוני קנטור.הצטלמתי בגינת קקטוסים מול החנות שלה,מעבר לכביש*

אתמול היה ערב סוכות ואירחנו בסוכתנו 22 מבני המשפחה האהובה שלי ושל שחף.יש לנו משפחה שאנחנו כ"כ
אוהבים וכ"כ נהנים לארח אבל בכל שנה אותו סיפור,המשפחה של שחף מגיעה בזמן ומהמשפחה שלי תמיד יש
מישהו  שמאחר.המשפחה שלו מאד מנוסה בעניין ואיך שהם הגיעו,הם אמרו לי להרים טלפונים כדי לבדוק את
מצב העניינים,מן הסתם זה לא עזר.היה איחור של שעה פלוס.טוב,משפחה זאת משפחה ואנחנו אוהבים אותם
בכל מצב ובכל תנאי.שיהיה חג שמח לכולכם…

גופייה-ממכבסת קיבוץ
חצאית קומבניזון-ישנה,לא זוכרת
חגורה-T.N.T
נעליים- וורישופר
משקפיים-"יהלום"
תיק-"זיווה" שוק הפשפשים

2 תגובות:

בארון של גיברת קאופמן אמר/ה...

המששקפשים מגניבים נורא, הפריזור נראה נפלא, הכפכפים והלק הם חגיגה נעימה, אבל הייתי נזהרת מלשים ככה את החגורה כי היא מושכת את תשומת העין בדיוק למקום שכולנו רוצות להסתיר..

נבו אמר/ה...

את יודעת מה,מותק.את לגמרי צודקת נראה לי שהיא עלתה לה אל על.