8 באוק׳ 2010

עולה על נעלי עקב…

P1020829
    משתעשעת…
P1020832
P1020833

P1020836
חתכתי כדי שיהיה תקריב…
P1020835
בכל ערב שבת אני שמה בצד את בגדי הוינטאג' האהובים ועולה על מדים אלגנטיים ונעלי עקב!
קשה לראות בתמונה אבל לקרדיגן יש הדפס תחרה.קניתי אותו לפני כמה חודשים,בקיץ ועכשיו סוף סוף
אני יכולה ללבוש אותו.מתחילים הערבים הקרירים בגדרה ומורגשות הבריזות שמגיעות מחוף הים באשדוד.
האמת שזה מזכיר לי שיש לי עוד קרדיגן אחד חדש שקניתי לפני סוכות והוא ממתין לי בארון.

שמלה(כן,כבר הוצגה פה בבלוג)-נו ניים
קרדיגן-אינטימה
שרשרת-תמרה
נעליים-פול אנד בר

2 תגובות:

4ME אמר/ה...

יפה לך עקבים :-) אהבתי את הלוק. אפור וורוד זהו שילוב, שהתחברתי אליו, מאז שנייקי יצאו עם נעלי ספורט אפורות עם פס ורוד לפני 27 שנים. כל כך רציתי את הנעליים הללו, אבל למי היה כסף ? הפטיש לצבעים נשאר :-)

מירב אמר/ה...

כרגיל, מאוד הולם אותך הלוק הנשי..
מאוד אהבתי את הקרדיגן..
ועדיין מקנאה באלו שמסוגלות לדדות על עקבים בלי לסבול..