27 בינו׳ 2011

משוודיה באהבה



בצעירותי היו לי כפכפים חומים שהייתי חורשת עליהם.אני זוכרת שבאמצעותן היה לי מרד קטן בהורים!
הייתי הולכת איתם עד שהסוליה הייתה משופשפת לגמרי ורק כשבאמת כבר לא יכולתי ללכת איתם,הייתי
קונה חדשים.אמא שלי הייתה משתגעת מזה,במיוחד היא הייתה משתגעת מהרעש שהם היו עושים.
היום הכפכפים קיבלו צבעים חדשים ועיצוב מחודש והוגבהו בכמה סנטימטרים.אני מאד אהבתי!!!
המחירים אגב ממש בשמיים אלו שבתמונה עולים 1350 ש"ח. (תיקון טעות-הנעליים עולות 810 ש"ח לפי
חישוב שהשער הוא 3.6)
לינק לחנות השוודית.

4 תגובות:

ורד והדס אמר/ה...

היי מורן, זה מזכיר לי שגם לי היו כפכפים חומים...זוכרת אותן מצויין. אבל הן בטח לא כמו הדגמים הנוחים והשקטים של היום...

ציפי לוין אמר/ה...

הי.הכפכפים נורא יפים, וגם לי היו, בילדות, ולא הורדתי אותם כמעט עד שנהרסו. דרך אגב המחיר של אלו בשמיים!!! (מזל שיש לי דוד בשוודיה!)

נבו אמר/ה...

אני רואה שהעלתי פה זכרונות לכמה נשים.

:)

נבו אמר/ה...

תיקון טעות-המחיר לפי 3.6 יוצא 810!