4 במרץ 2011

מאק מאק מאק…

 P1040673
P1040674 
היא לימדה אותי שכששמים מסקרה שמים גם בחלק העליון של הריסים ולא רק בתחתון.
P1040677
P1040682
שימו לב לטבעת!
P1040686
גל מנסה את הפודרה הורודה.
P1040690
כל אחת הצטלמה והדפיסו לנו את התמונה על רקע של קומיקס,הילדים שלי מזה התלהבו.

ביום רביעי הלכנו גל (גיסתי) ואני להשקת הליין החדש "וונדר וומן" של מאק בסניף האשדודי.קו המוצרים
החדש של מאק,צבעוני ומרגש,המברשות נעימות,במיוחד של המסקרה,היא כ"כ עדינה והשערות שלה
רכות,לא כמו מסקרות שאני מכירה והמסקרה עצמה קצת שמנונית כזאת,רכה.אני לא כזאת מבינה גדולה
באיפור והתחלתי להתאפר רק בשנתיים,שלוש האחרונות ות'אמת אף פעם לא התנסיתי במוצרים של מאק
אבל ברור לי שמעכשיו שאקנה איפור,זאת תהיה החנות שלי.ברור שכשהגענו,לפני ששתינו ואכלנו תותים,
התחלנו למשש,לפתוח ולהתנסות במסקרות,בליפסטיקים,פודרות ומיני תופינים אחרים.אני נמשכת לצבעים
הירוקים,למעשה ביום יום אני מאופרת בעיפרון ירוק או טורקיז והחיבור לצבעים האלה היה לי מאד טבעי.
רציתי מאד לרכוש לי כמה וכמה מוצרים כמו ליפסטיק ורוד משגע ומסקרה ירוקה ופודרה וכו' וכו' אבל הבטחתי
לעצמי שלאור הרכישות האחרונות של הבליית'(הבובות שלי) כדאי שארגע ובאמת עמדתי בזה למרות שמאד
התלבטתי והיה לי מאד קשה לוותר ולהשאיר בחנות.לפחות קיבלתי מתנות…
תודה לשירה היחצ"נית ולמאק היה מאקסים!

שמלה-סלון סלומה
שרשרת-הדר קפלן למנפקה מינה
גרביון-חנות קטנה בת"א,לא זוכרת את השם

4 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי מורן איזה יופי! למאק יש איפור מצוין.אני לא מתאפרת למעט אודם ויש לי מס' סוגים שלהם,עפרונות לשפתיים והכל מעולה! תתחדשי!

מיכל אמר/ה...

אוי מאק מהממים.. אחלה פוסט!

אנונימי אמר/ה...

זו מהדורה מוגבלת?

נבו אמר/ה...

כן,זאת מהדורה מוגבלת!