21 במרץ 2011

הסינרים שלי

P1040367 
P1040367
אמנם מזמן לא הייתי פה אבל זה לא אומר שהחיים לא ממשיכים,ההפך הוא הנכון.החיים שלי בימים אלו
עמוסים בכל טוב וחלק מהכל טוב הזה אלו הסינרים שאני מעצבת ותופרת.קניתי מלאי חדש של בדים וגם של
מפיות וינטאג' וסרטי תחרה ואני רק מחכה שייגמר החג כדי לשבת על המכונת תפירה כדי ליצור עוד ועוד!
במקביל התחלתי קורס תפירה ברחובות אצל שרון מאקונומיה וכבר תפרתי תיק,ארנק וכיסוי כרית,כולם מבדי
וינטאג' ששרון מנדבת לי כי זה עושה אותי הכי מאושרת ושרון אומרת ששווה לה להביא לי את הבדים האלו
ולראות את החיוך מרוח לי על הפרצוף. :)
תודה לדוגמנית גפן אוליאל שהתנדבה לצילומים,גפן את מדהימה.

5 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי מורן, יפה מאד, כיף שאת מוצאת לך תחומים חדשים ומעניינים ויצירתיים! תתחדשי!

נבו אמר/ה...

תודה!מוי כייף,אני כל הזמן מכניסה עניין לחיים שלי כי אני ממצה דיי מהר,את הסינרים אני נהנית לעשות כי בכל פעם אני מעצבת את זה אחרת.

karen shavit אמר/ה...

צודקת שרון!
אין על העיניים הזורחות שלך,
כשאת מוצאת משהו שאת אוהבת!
את כמו ילדה קטנה ומאושרת,
אני מתה על זה אצלך...
נשיקות
ושתמיד תהיה שמחה ומבסוטה.

אנונימי אמר/ה...

הייתי מורידה את הסרט מהכפתור זה נראה כאילו יש לה פין
בד"כ אני אוהבת יותר את הסינרים אבל לא מצליחה להתחבר לסגול הבהיר בשילוב של החום, סורי
בהצלחה בחוג התפירה
נועה

שירה מדר אמר/ה...

הסגול!!! הסגול מהמם בעיני! בכלל....דברים מדהימים את עושה! שירה מדר