2 במאי 2011

סקיני פור מיי סקין!

 
P1050737
P1050738
P1050739
P1050752
ג'ינס זה לא אחד הפריטים המנצחים בארוני,אני יודעת שיש נשים שזה מאסט מבחינתן אבל אני מעדיפה
שמלות או חצאיות.אז מה בכל זאת הביא אותי לקניית ג'ינס ועוד סקיני ? בזמן האחרון התחלתי לעשות
ספורט:זומבה,אופניים,הליכה עם חברות (מאתמול,נראה אם נתמיד) הספורט הזה כנראה היה מאד נחוץ
כדי למצק כמה עודפים.אני מרגישה ממש טוב עם עצמי והחלטתי להתפנק בסקיני,הוא סטרצ' והוא מזה נוח,
עכשיו מה שנותר הוא להתמיד כדי שהוא לא ישכב בארון.
P1050746

סקיני-גריפ
גופיה-קאלה (ישנה מאד)
קרדיגן-פוקס
נעליים-בצלאל
תיק-רק שנייה גדרה
משקפיים-סופר פארם (תודה ליח"צ שלום ת"א)
ותודה ענקית לשירי על הצילומים

4 תגובות:

מיטל אמר/ה...

תתחדשי!

נעמי אמר/ה...

מהממת!!!!! תתחדשי:) מקווה שתמשיכי להתמיד בספורט :)

ציפי לוין אמר/ה...

כל הכבוד על הספורט-זה גם עושה הרגשה טובה וגם ממצק! תתחדשי-הסקיני יפה!

נבו אמר/ה...

תודה.כבר השבוע לא עשינו הליכה נוספת כי לא יצא וגם אופניים לא,לפחות על הזומבה אני לא מוותרת.
:)