12 בדצמ׳ 2008

Fisher Price
כאם לשני ילדים,שאוהבת וינטאג' ,החלום שלי היה שיהיו לילדים שלי מעט מאד צעצועים ושרובם יהיו מחומרים טבעיים/משחקים ישנים,לצערי זה ממש לא קרה במציאות הצרכנית האיומה שלנו,כל יציאה מהבית לאיזה משחקייה /קניון/אפילו אכילת פיצה מלווה בחזרה הביתה עם איזשהו פיצ'יפקס שנזרק אחרי חצי שעה של משחק למגירה העמוסה בשטויות,לפעמים בא לי לזרוק את הכל או לתרום,זה נערם ונערם וזה נורא. מה גם שעוד מעט יש לשניהם יומולדת ושוב כל החדר עמוס בשטויות.בכל יומולדת,גם שלי אגב, אני רוצה לבקש שיתנו כסף ואני אקנה להם משהו אחד גדול(כמו מטבח מעץ) או משחק מחומר טבעי אבל לא נעים לי.

החברה פישר פרייס החלה למכור את המוצרים הישנים שלהם,כאן,ותוכלו גם לפגוש משחקים ישנים שלהם ועוד
ב YouTube.

*אני חייבת הערה קטנה,יאמר לזכותי שעם אלומה לא חזרתי על הטעות שעשיתי עם נבו ואני שוקלת כל צעד לפני שאני קונה לה משהו.
*ותודה לבלוג החדש והמקסים שגיליתי על המידע הנחמד Misha Lulu




אין תגובות: