11 בדצמ׳ 2008

תודה לsaray על הפירגון.אם הבנתי נכון,עכשיו אני צריכה לפרגן ל7 בלוגים,נכון???

אז ככה:

* the constant gatherer הבלוג של Katie Runnels בלוג של אמנית שאני מאד אוהבת לבקר בו.

*tous les jours dimanche בלוג צרפתי שאני לא מבינה מילה ממנו,אבל אני כ"כ אוהבת אותו,הבלוג

הוא מעין אלבום משפחתי ויכול להיות משעמם לאנשים מסוימים אבל אני מאד אוהבת את האווירה ואת הבית שלהם

שנראה בכפר קטן אי שם בצרפת.

*Curious Sofa -בלוג של חנות עם פריטי וינטאג' שנמצאת בקנזס.

*design sponge-בלוג של מעצבת פנים בשם Grace Bonney מברוקלין.

* a beautiful mess-בלוג של בחורה צעירה,אמנית שפתחה חנות לא מזמן.

*madame chocolat-גם צרפתי,גם אני לא מבינה,גם אמנית,תופרת בובות ועוד.

* 2 or 3 things I know-בלוג מיוחד של אוצרת מארה"ב.

יש עוד המון בלוגים שאני אוהבת,בלוגי אופנה,בלוגי יצירה וכו', אבל בחרתי דווקא להביא כאלו שפחות
מוכרים בסביבתנו,מקווה שתאהבו,אצלי הם במועדפים.

אין תגובות: