23 בנוב׳ 2009

The New Me

אז זאת התספורת החדשה שלי,כמו שרציתי

חצי ארוך,חצי קצר.קיבלתי עליה המון תגובות

ואנשים כל הזמן מסתכלים עליי כאילו נפלתי מהירח

אבל אני מתה עליה,כי היא משקפת אותי כ"כ.

 

כבר הרבה זמן שלא העלתי פוסט עם אאוטפיט שלי

כי המצלמה שלנו נגנבה מהאוטו ביפו כשישבנו ב"פועה"

אחרי הביקור ב"שופוני",למזלי לא לקחו גם את הנעליים

שקניתי מקאלה,שאני מאוהבת בהן קשות (בקרוב תמונות),

את התמונות צילם הצלם הנאמן (האמת לא היה לו כוח לצלם אותי,

אבל שיכנעתי אותו)  שלי,נבו (למי שלא מכיר זה הבן שלי בן 4.11)ממצלמה

מושאלת.

 

IMG_0136 

IMG_0140

 

IMG_0142

 

IMG_0159

מגפיים-אלדו (עונה קודמת)

שמלה-קאלה

תיק-סלון סלומה (מהימים שהחנות הייתה בגורדון)

9 תגובות:

Zohar אמר/ה...

נהדר יקירתי, גם האאוטפיט וגם התספורת! לחלוטין מתאים לך ושאף אחד לא יעשה לך עין רעה בקשר לזה :)

מיטל אמר/ה...

אווו סופסוף!
ממש ממש יפה אחותי, כל הלוק התספורת ממש מתאימה לך :)
תהני ותתחדשי
והשמלה מאד יפה....

מיטל אמר/ה...

אחלה צלם!

sefi אמר/ה...

תמונות ממש יפות. גם האור, גם הבגדים וגם התספורת שלך מקסימה. אני שמחה שהלכת על מה שרצית.
כל הכבוד לצלם!

karen shavit אמר/ה...

אני רוצה להעיד ממקור ראשון,
היות והגעתי לביקור ציד לאחר הצילומים...
שלא רק שהדוגמנית יפיפיה בתספורת החדשה ובאאוטפיט השווה,
אלא שהצלם לא רק מוכשר,
אלא גם מארח אדיב מתוק וסבלני,
שאירח את עלמה למופת
והתנהג כג'נטלמן למופת.
מה שנקרא: צלם וג'נטלמן...
כל הכבוד לאמא על החינוך!
(:
נשיקות

karen shavit אמר/ה...

ציד=מיד

נבו אמר/ה...

זוהר,מיטל,ספי-תודה,אין מאושרת ממני שאני מי שאני!!!

קרן-תודה,שמחנו לארח אתכן,עלמה כזאת עדינה ומתוקה.
כבר מזמן שמנו לב שיש לנבו טעם טוב.
:)

Unknown אמר/ה...

לא יכולתי להתאפק.
גם אני הסתפרתי "חצי ארוך חצי קצר"!
הספר שלי, שגם ככה חובב א-סימטריות (או בלגן, כמו שאמא שלי קוראת לזה), החליט ללכת עד הסוף. אני התמסרתי לו כרגיל, והוא פשוט סיפר רק צד אחד (כמעט).
לתוהים אני אומרת שהתספורת הופסקה באמצע וששילמתי חצי מחיר :)

נבו אמר/ה...

תתחדשי,מגניב.
אני מתארת לעצמי שזה יתפשט כמו אש בשדה קוצים.