29 בנוב׳ 2009

True Colors

בזמן האחרון בא לי יותר ויותר ליצור אאוטפיטים צבעוניים.

פעם הארון שלי היה מורכב ברובו מצבעים דיי בסיסיים,אפור,

חום,ירוק,כחול וכו'…היום אני מעזה יותר לשלב צבעים שלכאורה לא

משתלבים אבל בדיעבד הם הכי כן.

את הסריג הרויי סגלגלות סבתא  סרגה שלי כשהייתי בכיתה ה' ומאז הוא

הוא בארון ככה אוף,און.יש לו אפילו כתם של צבע גועש ירוק בשרוול מימי

הצופים מאחת הפעולות,בקיצור סריג נוסטלגי.

על הציפורניים מרחתי לק כשעל כל ציפורן צבע אחר בסקאלה מדורגת של

כחול נצנצים,ירוק נצנצים,ירוק זוהר כהה(שתי שכבות),ירוק זוהר בהיר(שכבה אחת)

וצהוב.

את החותלות סרגתי שבוע שעבר והן הראשונות בסדרה שאני מתחילה,הן 

הפוכות ושמתי לב רק כשהעלתי את התמונות,סורי.

 

  חאן שחרות 008

  חאן שחרות 012

  חאן שחרות 025 

  חאן שחרות 026

סריג-סבתא סרגה

טייץ-TNT

חותלות-אני סרגתי

מגפיים-אלדו

2 תגובות:

מיטל אמר/ה...

וואי שכחתי מהסריג הזה.... שנים!
אהבתי את האאוטפיט - תגידי רזית@?@?

נבו אמר/ה...

כן הוא עדיין קיים ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש.
רזיתי קצת... :()