26 באפר׳ 2010

על קרן מיסוק שמעתם?

קרן מיסוק1
קרן מיסוק3
קרן מיסוק5
קרן מיסוק4
קרן מיסוק2

אם לא אז כדאי לכם להכיר,היא מעצבת רב תחומית ובעלת המותג קירנה.
יש לה סטודיו בקיבוץ ברור חיל בדרום ליד שדרות שם היא גם גרה.
יש לה זיקה לאסטטיקה ועיצוב וזה ניכר בכל עבודותיה,היא מעידה על עצמה
כמי שאוהבת לחטט ולפשפש במקומות שאחרים התייאשו מזמן….
בסטודיו שלה היא יוצרת, מעצבת ומשחזרת בגדים,אקססוריז וגרפיקה בהשארת
וינטאג'.לדבריה בגד ישן מספר סיפור,והיא יכולה לשחזר בגד ובמקביל לכתוב סיפור ...
אז אתם מוזמנים לבקר,להתרשם ולהתאהב…..
אני כבר מאוהבת… ♥
וסוד קטן לסיום,שפרה קורנפלד כבר רכשה שמלה.

לינק לפייסבוק לעוד פרטים ותמונות.

קרן מיסוק לkirna
054-3073745

6 תגובות:

Zohar אמר/ה...

השמלות והאסתטיקה = נהדר אבל, למה הכל מצולם בצורה כזאת מדכאת - למה הדוכמנית נראת כאילו הכריחו אותה לעשות משהו?

מירי אמר/ה...

רק לי זה נראה בול כמו השמלות של רוני קנטור? כולל הסטיילינג הזהה והחגורות הדומות. כבר די נמאס מזה.

אביבית אמר/ה...

מקסים.. אבל שדרות רחוקה...

sefi אמר/ה...

אהבתי מאוד את השמלות ואת הצילומים. כל הכבוד לה ובהצלחה.

נבו אמר/ה...

זהר-לא יודעת,אני אוהבת את זה,משרה עליי אווירה רגועה.
מירי-לי זה בכלל לא נמאס,ההפך.
גם בזארה ומנגו רואים קווי דימיון,זה לא הופך אותן ללא מעניינות.תחרות תמיד טובה.
אביבית-אני לא יודעת מאיפה את אבל אולי אפשר לעשות טיול בשבת בתיאום מראש.
ספי-לגמרי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני מודה שלא שמעתי עלייה, אבל יש לה קוקלציה יפה בהחלט!
שרונה