24 באפר׳ 2010

Vintage Is The New Black
P1010037 

P1010039

P1010042

P1010045

P1010047
לפחות בשבילי,וינטאג' הפך להיות חלק עיקרי מהאוסף שכלל פעם בגדי מעצבים,
מאד מאד יקרים.היום כשרואים את הארון שלי (שהוא מפוצץ עד אפס מקום) ושואלים
אותי,כמה אני קונה? אני אומרת שהבגדים שאני קונה זולים יחסית. ולא רק זה, אני גם
מוסרת בגדים לחנות יד שנייה בגדרה,"רק שנייה", כמובן ואחרי שהם נמכרים אני מקבלת
כסף שבו אני קונה בחנות בגדים,אקססוריז וכו'.
את השמלה הנ"ל ואת חברתה (שאצלם בקרוב) צדתי במכירת וינטאג' האביבית,שעשינו
עם זהר בשבוע שעבר,זה מפתיע אותי שהפסקתי למדוד את השמלות שאני קונה,אני פשוט
חוטפת ואח"כ בודקת אותן בבית.זה משהו חדש אצלי.

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יו היא מהממת!!!!!!!!!! השמלה המושלמת

Zohar אמר/ה...

או יופי - שמחה לראות שהשמלה יושבת טוב :) הצבע נהדר בשבילך

kbp אמר/ה...

איזה מתוקות שמלות הוינטאז/ שאת צדה. מקסים!!!

נגה אמר/ה...

איזו שמלה נהדרת!! התחרה והדוגמה פשוט הורסות...

אורית אמר/ה...

שמלה מהממת! הולמת אותך מאד.

נבו אמר/ה...

תודה לכולכן...
שמחה שאהבתן כי היא אכן פריט וינטאג' ייחודי ויושבת עליי בול ללא תיקונים.

karen shavit אמר/ה...

מורני, היא מעלפת...
תפורה עליך.
מזל שהגעת למכירה שלנו ומצאת אותה...
(:

עופרה אמר/ה...

שמלה מוצלחת במיוחד

Revital אמר/ה...

איזו שמלה יפה!!!!! אהבתי נורא, והיא גם מאוד מחמיאה לך