22 באפר׳ 2011

רשמים מחג החירות

איזה תענוג שיש חופש,לא שאני מתלוננת שאני עובדת קשה אבל עדיין.יש את הזמן איכות עם המשפחה,
אפשר לטייל,לעשות על האש,לקום מאוחר,הילדים יכולים ללכת לישון מאוחר,כך שאני לא בלחץ בערב ועוד
ועוד וזה לא נגמר.הנה כמה רשמים מפה ומשם…
השבוע תכננו לנסוע לחיריה,לאולם המיחזור.למזלנו התקשרנו לפני שיצאנו והסתבר שצריך להרשם מראש,ככה
שהגענו לרמלה.קרוב לבית ולמרות זאת אף פעם לא ביקרנו באתריה ההיסטוריים של העיר .
המגדל שמאחור נקרא "המגדל הלבן",סיימו לבנות אותו בשנת 1318.ככל הנראה שימש כמגדל תצפית,יש בו
111 מדרגות ועלינו את כולן.

(הצילום נלקח מהאתר של רמלה)
משם המשכנו לבריכת הקשתות,שנים שאני רוצה להגיע לשם.חוויה מקסימה לילדים.עולים להפלגה בת 5
דקות מתחת להריסות במאגר מים.ממול יש פארק שעשועים שהילדים יכולים לשחק וכשהתעייפו מהגן פנינו
לשוק שיצאנו משם עם כלוב ובתוכו שני אוגרים ,סנדלים לבעל וסט כוסות לשתייה חריפה.

אתמול ביקרנו במוזיאון רנו בפארק ראם ליד בני ע"ייש,לפני היציאה אלומה צילמה אותי כמה תמונות,כי מזמן
לא ראיתם פה אאוטפיטים:

פוזות…

ורד והדס אמר/ה...

היי מורן, נראה טיול כייפי, יפה ומעניין. תודה על ההמלצה (-: התמונות יפות. חג שמח.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה טיול כייפי, הנוף כל כך יפה והאווטפיט שלך בהחלט הולם את האווירה! צבעוני ואביבי.

אילאיל זיו אמר/ה...

זרקת אותי עכשיו שלושים שנה אחורה!התמונות מבריכת הרשתות נהדרות, ואני ממש שכחתי מקיומה! עשית לי חשק לטיול.
פתוח גם בשבתות?

נבו אמר/ה...

שיהיה בכייף,צאו ותהנו.
אילאיל פתוח בשבת מ8:00-15:30.

ציפי לוין אמר/ה...

הי מורן.התמונות יפות, ואפילו קרוב לבית! היו לנו תוכניות, אותן חיסלה השפעת ודלקת הראות שלי. מזל שניצן טסה עם הסבתא לחול, ורק תומר ואבי פה לטפל בי, וקצת להשתשעש בזמן שנותר. תבלו טוב וחג שמח!